Hei! Jeg lurer på noen ord, er det noen som kan si:
1:Forskjellen mellom text encoding og charset? Jeg vet begge deler har med tegnsett/språkvalg å gjøre
2: Er foot line det samme som footer/footnote (fotnote) ?
3: Contekst menue ? (Kontekstmeny?)
4: Drop down toolbar? Nedfellbar verktøylinje?
Axel