Karl Ove Hufthammer skreiv:
Kolbjørn Stuestøl:
Ein gjer eit utval av/på bildet ved hjelp av diverse utvalsverktøy. Når eit utval er markert, kan ein bruke ulike kommandoar på "Vel(g)"-menyen for å gjere endringar i/på utvalet. Sjølv om denne menyen er kalla "Select" på engelsk, ville det kanskje vere meir logisk å kalle denne menyen for "Utval(g)" på norsk?
Ja. Absolutt.
Takker for svar, Karl Ove. Litt lite grunnlag for å skifte til "Utval". Kjem til å ta opp spørsmålet med andre involverte. Evt. tilbakemelding her i forumet. Kolbjørn