Tysdag 6. august 2002 18:06 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Eg ser det i siste versjon av Mozilla-omsettingsprogrammet er mulig å eksportera til XML[1]. Men dette kan eg trulig lett konvertera ordlista til (men ikkje frå!) po-format. Vil dette vera til nytte for nokon (som ei jamføringsordlista)?
Ja.
Elles, er det nokon som har ei lenkja til ei *teknisk* (syntaks)beskriving av po-formatet? Etter eit kjapt søk har eg berre funne dokument som fortel korleis du *brukar* det.
<URL: http://www.gnu.org/manual/gettext-0.11.2/html_chapter/gettext_2.html#SEC9 >
(Eller berre «info gettext».)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes