Fredag 9. juni 2006 13:22 skreiv Hans F. Nordhaug:
Relatert til dette: Jeg begynner å føle at det eneste som det er "trygt" å oversett er Debian Installer[1] - resten av filene i SVN[2] har vi så lite (kvalitets)kontroll på at jeg ikke orker å røre dem.
Kva meiner du med dette?
Jeg vet ikke hvor god Rosetta er på en sende oversettelsen oppover til vedlikeholder/utvikler av programmet, men de er vel ikke dårligere enn oss vil jeg tro.
Etter det eg har hørt, *er* dei faktisk det. Iallfall før var det ingen som helst system for oppoversending av omsettingar.