Sindre Thelin Eltarvåg wrote:
Jeg ser at vi^wtoffer har kompilert opp 2.0.13, og jeg vet ikke helt om jeg tør fikle med oppsettet. Men jeg er forsåvidt enig i at det hadde vært greit om den klarte å vise 'quoted printable' korrekt.
Betyr det at noen har fikset Pipermail til å vise sånt riktig? Jeg har ikke sett på dette på en god stund, men sist jeg så på dette virket Pipermail ganske ... dødt.
Forøvrig er i18n-listene hostet av studentforeningen PING[1], og ikke av UiO annet enn indirekte. :-)
Men det er jo forsåvidt riktig at Mailman-installasjonen vår er litt skreddersydd. Nyeste Limacute støtter visstnok Mailman 2.1, så en oppgradering der er egentlig bare et spørsmål om å ha en kveld/natt å bruke på det. :)
Kristoffer.