ons, 2002-08-07 kl. 15:16 skrev Eivind Tagseth:
Nja, det du setter stikkontakten inn i kalles ogs gjerne en sokkel.
Løgje. Sogningane kallar det der for «stikkontakt». I «stikkontakt»ane sine dyttar dei gjerne «støpslar». Hjå sogningane er stikkontaktane ofte monterte på «soklane» deira.
I sfall ser det ut til at skl er det vanlige uttrykket. Jeg stemmer imot. ;)
Eg veit ikkje kva du vil segja her med «skl er det vanlige uttrykket». Den S#t%ns ISP'en min stelar 8.ne bitten min, kuttar ut 8 bits og gjev meg ikkje eingong 7 bits atter. Eg kan senda 8 bits men ikkje motta.
Best,
Tonni