[Karianne]
Håper at flest mulig vil gjøre en innsats. Mye av dette går jo selvfølgelig også over på Debian, Gnome og annen programvare.
Det høres bra ut at Rosetta-oversettelsene nå sendes til forfatterne. Kan du fortelle litt om hvordan dette fungerer. Jeg undrer litt, da jeg ikke har fått med meg at det er kommet oppdateringer for noen av de prosjektene jeg er med i.