Onsdag 1. mars gjør vi en felles innsats for den norske versjonen av Ubuntu Dapper Drake som har release 27. april 2006.
Vi starter klokken 20.00, og holder på til folk er lei. Hovedbase for diskusjon og utveksling av synsing, meninger, erfaringer og prioriteringer er #ubuntu-no på FreeNode.
Håper at flest mulig vil gjøre en innsats. Mye av dette går jo selvfølgelig også over på Debian, Gnome og annen programvare. Ubuntus hovedverktøy for oversettelse er Rosetta i Launchpad (http://launchpad.net). Det er bare å registrere seg, og så be om medlemsskap i gruppen Ubuntu Norwegian Translators.
mvh Karianne Ubuntu Norge
[Karianne]
Håper at flest mulig vil gjøre en innsats. Mye av dette går jo selvfølgelig også over på Debian, Gnome og annen programvare.
Det høres bra ut at Rosetta-oversettelsene nå sendes til forfatterne. Kan du fortelle litt om hvordan dette fungerer. Jeg undrer litt, da jeg ikke har fått med meg at det er kommet oppdateringer for noen av de prosjektene jeg er med i.