Måndag 14. juli 2003 13:21 skreiv Axel Bojer:
Debatten gikk her på om avgrensning, begrensning eller skranke var det rette. Jeg har ikke peiling. Skal vi gå inn for å stryke de andre og bare skrive «skranke» som oversettelse av «constraint», og da også i sammensetninger?
Skriv «skranke», men presiser at det er databaseterminologi.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes