[Kjetil Torgrim Homme]
ok, men kva gjer vi? vår eigen Bugzilla eller liknande? det er ikkje heilt haldbart at tilbakemeldingane går til tilfeldige privatadresser, viss brukaren har ein litt eldre versjon av programmet kan jo adressa vere sletta i mellomtida.
Enig i at det er uholdbart. Tror ikke det er hensiktsmessig med lukket mottak hverken til bugzilla eller lignende. Tror det er greiere å gjøre det klart for de som vil be dugnadsprosjektet om å fikse feil de oppdager, at alt foregår i full offentlighet. Hvis de ønsker å rapportere feil i skjul får de betale noen (eller på annen måte finne noen) til å fronte dem, slik at de kan forbli anonyme og utenfor offentlighetens lys.
Jeg tror dermed ikke oversetteraktiviteten er tjent med å tilrettelegge for anonym innrapportering av feil, mangler og forslag til forbedringer.
Vennlig hilsen,