Karl Ove Hufthammer:
Er det her snakk om oppsett av ein 'Quick Browser' eller raskt oppsett av ein 'Browser'?
Det er snakk om oppsett av menyen som (normalt) gir tilgang til å åpne filer på hjemmekatalogen og rotkatalogen samt systemoppsettet.
Det er ikke en "browser" i betydningen "nettleser".