Friday 27. May 2005 11:15, wrote Karianne:
Jeg foreslår at vi bruker i18no-listen, men at Gnome/Ubuntu og KDE/Debian fortsetter å ligge på de respektive stedene de nå gjør. Vi bør selvfølgelig sørge for at orversettelsene komme begge parter til gode, men det å sjekke på èn annen side, er ikke allverdens jobb.
Jeg syns det høres ut som et smart forslag.
Da har man jo samlet noe av informasjonsflyten. Det vil jo resultere i at folk på lista totalt sett har et bra oversikt over miljøet.