Den 22.02.08 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org følgende:
Fredag 22. februar 2008 skreiv Karol Ptasinski:
(åpne i)=> bakgrunnsfane, ny fane i bakgrunnen, i bakgrunnen.
Synest alle er bra. Og me har vel brukt dei tidligare òg.
Noen av de som er bedre enn andre? Har oversatt noen utvidelser til Firefox som bruker denne funksjonen og har endret på dette ordet flere ganger uten å bli helt fornøyd.
capture =?
Kva samanheng tenker du på?
Tenkte på screen capture / page capture i nettlesere
duplicate
I KDE på nynorsk har me brukt «lag kopi», IIRC. Synest det er bra. For øvrig må me nokre stadar skilla mellom duplisering og kloning.
Høres bra ut