mandag 30. juni 2003, 11:19, skrev Axel Bojer: | Har slitt litt med å få til norske tegn i skallet/kommandolinja/konsollet | (Noen som forresten kan gi noen råd om forskjellene mellom de ulike | navnene, hvilke ord brukes for å sille mellom en kommandoline uten og med | X?). Dette som følger hadde jeg tenkt å få lagt ut til andres nytte på et | vis. Tilbakemeldinger mottas med takk!
Dessuten ville det vært fint om et slikt oppsett var standard i Skolelinux; mener å huske at jeg har måttet endre dette på Skolelinux-maskiner. Bekreftet, avkreftet?
-Axel