Tysdag 25. juni 2002 13:59 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Eg held på setta om ChatZilla til nynorsk. Der blir «IRCMonkey» brukt som standard kallenamn. Forslag til kva eg kan bruka på nynorsk.
«Pratmakar»? «Skravlebøtte»?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes