4. jul. 2016 17.38 skrev "Kjetil Kilhavn" kjetil@kilhavn.no:
fredag 1. juli 2016 10.25.30 CEST skrev Kolbjørn Stuestøl:
Berre for å få ei avgjerd, legg eg difor inn desse omsetjingane: CONCAT: KJED.SAMAN (er lagt inn) IFS: VISS.SANN MINIFS: MINVISS.SANN MAXIFS: MAKSVISS.SANN SWITCH: VEKSLA TEXTJOIN : KJED.MED.SKILJETEIKN Skulle du ha innvendingar, tar eg gjerne i mot desse her i forumet.
Jeg foreslår Kjed.Saman.Tekst( ) for TextJoin(). Det ligger nærmere både de andre funksjonene og den opprinnelige
betegnelsen.
Selv om det er mulig å bruke andre skilletegn enn mellomrom (f.eks. ';'
for å
lage en streng som kan lagres som CSV-fil...) er det engelske navnet en
klar
indikasjon på hvorfor denne funksjonen ble laget.
Eg ser diverre ikkje kva .TEKST bidreg med i denne samanhengen. Det seier ikkje noko om skilnaden frå KJED.SAMAN. I mitt hovud er det JOIN som er nykelordet, ikkje TEXT. JOIN indikerer at det vert nytta eit bindeledd (lim, skiljeteikn) for å slå saman delane. Eg føreslo LIM.SAMAN, men KJED.MED.SKILJETEIKN er likare dei andre, og seier tydeleg kva som er skilnaden mellom dei.
Beste helsing Thomas Nygreen