Takk for tilbakemelding! Her følger jeg litt opp ...
Noen smakebiter: A:(fra dansk): gjør forskjell på store og små bokstaver= versalfølsom. Skal også vi innføre det? (Eller skaper det forvirring?)
«Versalvar» er som eg har sagt før eit genialt lite ord ;-) Men eg trur ikkje folk skjønar det. Dessutan har me faktisk god plass -- eg har aldri sett at det er for trangt til å skriva «Skil mellom små og store bokstavar» (som dessutan er *litt* kortare enn den varianten du nemnde).
Da endre jeg oppføringen i ordlisten til dette: Case sensitive Skill mellom store og små bokstaver (versalfølsom?) (Og parantes + ? betyr «tvilsom»).
B: (fra nynorsk): Sidestolpe (eller -stamme/ -bjelke /-barre) som alternativ til sidelinje? Hva med Verktøybjelke? Er vi veldig begeistret, lar vi det bli hovedform. Eller fraråder vi det?
Eg synest «sidestolpe» er veldig bra, det var vel Karl Ove som først brukte ordet i Mozilla.
Jeg liker også det ordet. Hva synes dere andre? Jeg synes det viktigste er et felles ord, da er det enklere å forstå (færre misforståelser). (ellers kunne man jo tro at det er to forskjellige ting, hvis en og samme element har to benevnelser.... Iallefall når ordet ikke er innarbeidet :-)
Axel