Axel Bojer:
- I po-filene fant vi ingen strenger der man kan legge inn slik
informasjon lenger, selv om de er tilstede i omtrent alle kde3-programmer.
Dette stemmer då ikkje? Me har jo til og med diskutert det nye formatet (med bruk av msgctxt) på desse i KDE 4 på denne lista.
- Vi åpnet kde4-programmer ved hjelp av en live-cd, men fant overhodet
ikke igjen det fanebladet som ellers har vært der med noe om hvem som har oversatt dette, selv om vi da hadde hentet ned (det lille som var der) av norske oversettelser.
Det hørest ille ut.
Er det noen som vet om dette er en feil som kommer til å rettes, eller om dette er en endring som er ment å være slik?
Hvis ingen har noe svar, så spør jeg på den engelske e-postlista for kde :-)
Eg veit ikkje. Spør på den engelske e-postlista, du.