[Olaf Havnes]n
Er det noen sjans for å få noen som kan Aspell til å prøve den ut? Se her for mer:
Det ser ut som noe vi burde ta med i den offisielle stavekontrollpakken. Hvordan tester jeg den? Tror muligens den skal installeres som /usr/lib/aspell/no_phonet.dat. Kan du bekrefte det?
Vennlig hilsen,