j
k
j a
j l
Fredag 28. november 2003 12:49 skreiv Håvard Korsvoll:
...Nisse er jo kjempebra. Eg synest me skal bruka det. Eg og.
Nisse er jo kjempebra. Eg synest me skal bruka det.
Eg og.
Me har brukt «nisse» 160 stader i KDE 3.2. No har eg lagt ordet inn i ordlista vår òg.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Back to the thread
Back to the list