[Herman Robak]
Er det noen (veiledere, er dere der?) som vil briefe ham? Jeg kan godt sende standardsvar til alle nykomlingene, men det hadde vært hyggeligere om jeg kunne delegere til noen på lista å gi personlige svar og litt veiledning.
Det er antagelig bedre med standardsvar med en gang og potensiale for personlig oppfølging senere, enn total stillhet inntil noen av veilederne melder seg.
Jeg synes altså du bør sende alle interessere direkte til til <URL: http://i18n.skolelinux.no/ >.