2010/4/18 Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug@himolde.no:
Jeg vedlikeholder bokmål og kunne i prinsippet tatt ansvar for nynorsk også, men nynorsken min er dårlig - dessverre. Jeg håper noen andre som bruker nynorsk til daglig, kan ta ansvar.
Kvar finn ein så desse filene?
Mvh Eirik U. Birkeland