[Axel Bojer]
Altså: * substantiv * adjektiv * pronomen * determinativ * verb * adverb * preposisjon * konjunksjon * subjunksjon * interjeksjon
og ingen flere, da følger vi visstnok norsk referansegrammatikk :-P
Det høres bra ut for meg. Oppdaterer du websiden med denne informasjonen? Hvor kom forresten pronomen fra? Du nevnte den ikke i beskrivelsen av ordklassene. Jeg foreslår at websiden har et eget felt for mer forklaring, der f.eks. navneord eller utropsord står, slik at det er enklere for oss ikke-språkfolk å vite hva klassen egentlig betyr.