Den 03.07.2022 20:37, skrev Petter Reinholdtsen:
Synes ikke 'stack-sporing' er noe bedre, må jeg innrømme.
Hva med funksjonskall-historikk?
Litt tungt. "kall-historikk" duger kanskje, hvis du vet hva "funksjonskall-historikk" er, så skjønner du antagelig "kall-historikk" også.
Strengt tatt er det jo ikke en "historikk", det er mer en "sti", men "kallsti" eller "kall-sti" blir kanskje for kort, og for langt unna originalen?
Eivind