Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1092530800.14624.7.camel@chico.njus.no:
On lør, 2004-08-14 at 22:15 +0200, Klaus Ade Johnstad wrote:
Jeg reagerte litt på " \ No newline at end of file +#~ msgstr "Dynamisk", men kanskje det ikke er noe galt i det allikevel.
tvert i mot, fila hadde ikkje linjeskift til slutt, men du retta det opp.
Retta og retta. Ei tom linje på slutten er ikkje nødvendig i PO-filer. Generelt sett har tomme linjer ingen ting å seia i desse filene.