-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
lørdag 14. august 2004, 09:49, skrev klaus@skolelinux.no:
Mime-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1 User: klaus Date: 04/08/14 09:49:47
Modified: i18n/other/nb debian-installer.po Log: Typo fixed. Done with vi. Klaus
Revision Changes Path 1.60 +2 -2 skolelinux/i18n/other/nb/debian-installer.po
Index: debian-installer.po
RCS file: /var/lib/cvs/skolelinux/i18n/other/nb/debian-installer.po,v retrieving revision 1.59 retrieving revision 1.60 diff -u -r1.59 -r1.60 --- debian-installer.po 26 Jul 2004 13:51:22 -0000 1.59 +++ debian-installer.po 14 Aug 2004 07:49:47 -0000 1.60 @@ -6458,7 +6458,7 @@ #. Description #: ../netcfg-dhcp.templates:19 msgid "Network autoconfiguration has succeeded" -msgstr "Det automatisk nettverksoppsettet er utført." +msgstr "Det automatiske nettverksoppsettet er utført."
#. Type: error #. Description @@ -8262,4 +8262,4 @@ #~ "prøver DHCP-oppsettet igjen."
#~ msgid "Dynamic network configuration (DHCP)" -#~ msgstr "Dynamisk nettverksoppsett (DHCP)" \ No newline at end of file +#~ msgstr "Dynamisk nettverksoppsett (DHCP)"
Ser ut som om noe gikk galt når jeg brukte 'vi' på fila, kan noen med kbabel fikse?
- -- Klaus
Klaus Ade Johnstad klaus@astro.uio.no skreiv i innlegget news:200408141004.33203.klaus@astro.uio.no:
#~ msgid "Dynamic network configuration (DHCP)" -#~ msgstr "Dynamisk nettverksoppsett (DHCP)" \ No newline at end of file +#~ msgstr "Dynamisk nettverksoppsett (DHCP)"
Ser ut som om noe gikk galt når jeg brukte 'vi' på fila, kan noen med kbabel fikse?
Hmm, kva var det som gjekk galt då? Kan ikkje finna noko i utdraget du sendte.
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
lørdag 14. august 2004, 15:24, skrev Karl Ove Hufthammer:
Klaus Ade Johnstad klaus@astro.uio.no skreiv i innlegget
news:200408141004.33203.klaus@astro.uio.no:
#~ msgid "Dynamic network configuration (DHCP)" -#~ msgstr "Dynamisk nettverksoppsett (DHCP)" \ No newline at end of file +#~ msgstr "Dynamisk nettverksoppsett (DHCP)"
Ser ut som om noe gikk galt når jeg brukte 'vi' på fila, kan noen med kbabel fikse?
Hmm, kva var det som gjekk galt då? Kan ikkje finna noko i utdraget du sendte.
Jeg reagerte litt på " \ No newline at end of file +#~ msgstr "Dynamisk", men kanskje det ikke er noe galt i det allikevel.
- -- Klaus
On lør, 2004-08-14 at 22:15 +0200, Klaus Ade Johnstad wrote:
Jeg reagerte litt på " \ No newline at end of file +#~ msgstr "Dynamisk", men kanskje det ikke er noe galt i det allikevel.
tvert i mot, fila hadde ikkje linjeskift til slutt, men du retta det opp.
Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv i innlegget news:1092530800.14624.7.camel@chico.njus.no:
On lør, 2004-08-14 at 22:15 +0200, Klaus Ade Johnstad wrote:
Jeg reagerte litt på " \ No newline at end of file +#~ msgstr "Dynamisk", men kanskje det ikke er noe galt i det allikevel.
tvert i mot, fila hadde ikkje linjeskift til slutt, men du retta det opp.
Retta og retta. Ei tom linje på slutten er ikkje nødvendig i PO-filer. Generelt sett har tomme linjer ingen ting å seia i desse filene.
On søn, 2004-08-15 at 12:55 +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no skreiv:
tvert i mot, fila hadde ikkje linjeskift til slutt, men du retta det opp.
Retta og retta. Ei tom linje på slutten er ikkje nødvendig i PO-filer. Generelt sett har tomme linjer ingen ting å seia i desse filene.
det var ikkje ei tom linje som vart lagt til, han berre kompletterte siste linja til å slutte med linjeskift. det finnest faktisk ein del program som ignorerer siste linja i filer viss dei manglar linjeskift. det er også litt irriterande når ein gjer cat på fila at det neste promptet ikkje startar på slutten av linja, altså slik som dette:
$ printf "hei du" hei du$
men du har sjølvsagt rett i at PO-fila fungerte før dette også.