Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OF4EE72E48.DEF42DB3-ONC1256C05.0026609C@akershus-f.kommune.no:
fredag 26. juli 2002, 19:43, skrev Karl Ove Hufthammer : l Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget l news:OFB7C0DC9D.BE66A5FC-ONC1256C02.005EA382@akershus-f.kommu ne.no: l l > Brukte det nå (søk og erstatt er en flott ting!). l > Men hva med t-fordelingen
Kan du bruka eit anna sittatteikn enn bokstaven «l»? Eg kjenner ikkje til noko e-postprogram som støttar l som sitatteikn, og som du ser, blir siteringa forferdelig.
l «Random» skal du forresten oftast setta om til «stokastisk», og l ikkje til «tilfeldig».
I alle tilfeller? (Også i: Returns a random number between 0 and 1 ?)
Nei, her skal det vera «tilfeldig».
l > og f-fordelingen? l l Stor F.
Stor F og liten t??
Ja.
Vel, vel. Det er vel en fagterminologisk begrunnelse, men rart ser det ut ...
Eg veit ikkje kva grunnen er. t-fordelinga er som sagt fordelinga til den stokastiske variabelen T, og F-fordelinga er fordelinga til F. Muligens er det berre tradisjonsgrunnar. Men det *skal* iallfall vera liten t og stor F.
Forresten *finst* det òg ei T-fordeling -- Hotellings T^2- fordeling.