Alexander Nicolaysen Sørnes skreiv:
Søndag 15 juli 2007 13:09, skrev Karl Ove Hufthammer:
Kva er status for innsending av omsettingar *til* KDE? Eg har inntrykk av dette «aldri» skjer. Kva er status for oppdatering av .po-filene i SVN-arkivet til Skulelinux?
Mitt inntrykk som oversetter er det samme; det er i hvert fall seks måneder siden mine extragear-oversettinger ble sendt til KDE sist. Jeg gjentar mitt tilbud fra i fjor om å hjelpe til med innmeldingen.
Eg er lei meg for at dette har falle heilt saman i det siste. Eg vert veldig glad om nokon tek over.
Malane i SVN-arkivet til KDE vert stadig oppdatert (gjeld spesielt program som ikkje følgjer utgjevingane til KDE).
i10n-mappen i KDEs SVN er omorganisert; nå er det to: i10n-kde3 og i10n-kde4. Bør ikke vi ha den samme strukturen, selv om det kanskje ikke noe poeng i å oversette KDE4 ennå?
Eg trur det er lurt å få KDE 3 i nokolunde stand først, og så gå over til KDE 4 ganske snart. Det er fleire andre språk som er i gang med KDE 4 allereie.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes