Hei
Eg jobbar med å få i stand eit system for oppdatering av omsetjingar i den gjeldande KDE-versjonen i skulelinux. Dette skal fungere frå og med denne versjonen av skulelinux. KDE vil vere på versjon 3.5.5 i skulelinux i lang tid framover, og då er det viktig å kunne oppdatere feil og manglar i omsetjinga i denne versjonen.
Måten vi gjer det på er som følger: All omsetjing av KDE vil framleis bli gjort på siste versjon av KDE (no er det 3.5.8). Desse omsetjingane finn ein i skuleinuxarkivet under trunk/i18n/kde. Omsetjingane for den versjonen som er i skulelinux finn ein under trunk/i18n/kde-current.
Når ein finn feil i brukargrensesnittet, så skal ein rette feilen i siste versjon (trunk/i18n/kde). Det blir laga eit backport-script som skal hente alle oppdateringar tilbake til kde-current. Viss strengen som skal rettast ikkje finst lenger i siste versjon, så er ein nøydd til å rette feilen direkte i kde-current.
Debian-edu vil så pakke nye språkpakkar for kde-i18n-3.5.5, og dei vil bli med neste gong serverane oppdaterer sine pakkar.
Dette sikrar at feilen blir retta i skulelinux, og at feilen blir retta i hovudarkivet til KDE.
Vedlagt ligg ein mail eg har sendt til debian-i18n for hjelp med backport-scriptet.
Helsing Håvard
Sundag 3. juni 2007 skreiv Håvard Korsvoll:
Måten vi gjer det på er som følger: All omsetjing av KDE vil framleis bli gjort på siste versjon av KDE (no er det 3.5.8). Desse omsetjingane finn ein i skuleinuxarkivet under trunk/i18n/kde. Omsetjingane for den versjonen som er i skulelinux finn ein under trunk/i18n/kde-current.
Kva er status for innsending av omsettingar *til* KDE? Eg har inntrykk av dette «aldri» skjer. Kva er status for oppdatering av .po-filene i SVN-arkivet til Skulelinux? Malane i SVN-arkivet til KDE vert stadig oppdatert (gjeld spesielt program som ikkje følgjer utgjevingane til KDE).
Søndag 15 juli 2007 13:09, skrev Karl Ove Hufthammer:
Sundag 3. juni 2007 skreiv Håvard Korsvoll:
Måten vi gjer det på er som følger: All omsetjing av KDE vil framleis bli gjort på siste versjon av KDE (no er det 3.5.8). Desse omsetjingane finn ein i skuleinuxarkivet under trunk/i18n/kde. Omsetjingane for den versjonen som er i skulelinux finn ein under trunk/i18n/kde-current.
Kva er status for innsending av omsettingar *til* KDE? Eg har inntrykk av dette «aldri» skjer. Kva er status for oppdatering av .po-filene i SVN-arkivet til Skulelinux?
Mitt inntrykk som oversetter er det samme; det er i hvert fall seks måneder siden mine extragear-oversettinger ble sendt til KDE sist. Jeg gjentar mitt tilbud fra i fjor om å hjelpe til med innmeldingen.
Malane i SVN-arkivet til KDE vert stadig oppdatert (gjeld spesielt program som ikkje følgjer utgjevingane til KDE).
i10n-mappen i KDEs SVN er omorganisert; nå er det to: i10n-kde3 og i10n-kde4. Bør ikke vi ha den samme strukturen, selv om det kanskje ikke noe poeng i å oversette KDE4 ennå?
Alexander N. Sørnes
[Alexander Nicolaysen Sørnes]
Jeg gjentar mitt tilbud fra i fjor om å hjelpe til med innmeldingen.
Hva er det du mangler for å kunne gå igang med dette?
Vennlig hilsen,
Alexander Nicolaysen Sørnes skreiv:
Søndag 15 juli 2007 13:09, skrev Karl Ove Hufthammer:
Kva er status for innsending av omsettingar *til* KDE? Eg har inntrykk av dette «aldri» skjer. Kva er status for oppdatering av .po-filene i SVN-arkivet til Skulelinux?
Mitt inntrykk som oversetter er det samme; det er i hvert fall seks måneder siden mine extragear-oversettinger ble sendt til KDE sist. Jeg gjentar mitt tilbud fra i fjor om å hjelpe til med innmeldingen.
Eg er lei meg for at dette har falle heilt saman i det siste. Eg vert veldig glad om nokon tek over.
Malane i SVN-arkivet til KDE vert stadig oppdatert (gjeld spesielt program som ikkje følgjer utgjevingane til KDE).
i10n-mappen i KDEs SVN er omorganisert; nå er det to: i10n-kde3 og i10n-kde4. Bør ikke vi ha den samme strukturen, selv om det kanskje ikke noe poeng i å oversette KDE4 ennå?
Eg trur det er lurt å få KDE 3 i nokolunde stand først, og så gå over til KDE 4 ganske snart. Det er fleire andre språk som er i gang med KDE 4 allereie.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Søndag 15 juli 2007 13:49, skrev Alexander Nicolaysen Sørnes:
Mitt inntrykk som oversetter er det samme; det er i hvert fall seks måneder siden mine extragear-oversettinger ble sendt til KDE sist. Jeg gjentar mitt tilbud fra i fjor om å hjelpe til med innmeldingen.
Dette er et godt tilbud. KDE tilbyr svn-konto til alle med gyldig grunn, noe som burde være problemfritt i formålet oversetting:
http://techbase.kde.org/Contribute/Get_a_SVN_Account
Søk om konto, og dette skulle gå greit :)
i10n-mappen i KDEs SVN er omorganisert; nå er det to: i10n-kde3 og i10n-kde4. Bør ikke vi ha den samme strukturen, selv om det kanskje ikke noe poeng i å oversette KDE4 ennå?
Høres ut som et godt forslag. Kunne du gitt litt bakgrunn for hvilken katalog vi bør sjekke inn i når ting er på plass i Skolelinux svn?
Stengfrys er 20. august for KDE4 står det i utgivelsesplanen[2]. Det betyr at man kan oversette uten andre endringer i originalstrengene enn avlusing. Utgivelsesfrys er en måned senere den 23. september.
Ønsker man å starte tidligere er kodefrys for ny funksjonalitet er 25. juli, men man tillater endringer i meldingene (strenger).
http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.0_Release_Schedule
Beste hilsener
Knut Yrvin
Knut Yrvin:
Dette er et godt tilbud. KDE tilbyr svn-konto til alle med gyldig grunn, noe som burde være problemfritt i formålet oversetting:
http://techbase.kde.org/Contribute/Get_a_SVN_Account
Søk om konto, og dette skulle gå greit :)
Har Alexander Nicolaysen Sørnes søkt om konto? Viss ikkje, er eg òg interessert i å hjelpa til med innmelding og uthenting av omsettingane til/frå KDE. (Men KDE føretrekker at det berre er éin person ansvarlig for dette.)
Torsdag 19 juli 2007 10:12, skrev Karl Ove Hufthammer:
Knut Yrvin:
Dette er et godt tilbud. KDE tilbyr svn-konto til alle med gyldig grunn, noe som burde være problemfritt i formålet oversetting:
http://techbase.kde.org/Contribute/Get_a_SVN_Account
Søk om konto, og dette skulle gå greit :)
Har Alexander Nicolaysen Sørnes søkt om konto? Viss ikkje, er eg òg interessert i å hjelpa til med innmelding og uthenting av omsettingane til/frå KDE. (Men KDE føretrekker at det berre er éin person ansvarlig for dette.)
Jeg har søkt, og fått tildelt! :)
Jeg har derimot ikke kommet igang ennå, fordi jeg ikke får logget på tjeneren. Er det kanskje noen her som kan se problemet? Ellers kontakter jeg vel en e-postliste for KDE.
Permission denied (publickey). svn: Forbindelsen plutselig stengt
Alexander N. Sørnes
Alexander Nicolaysen Sørnes:
Har Alexander Nicolaysen Sørnes søkt om konto? Viss ikkje, er eg òg interessert i å hjelpa til med innmelding og uthenting av omsettingane til/frå KDE. (Men KDE føretrekker at det berre er éin person ansvarlig for dette.)
Jeg har søkt, og fått tildelt! :)
Kan eg få komma med forslag til endring av organseringa av omsettingsfilene i Skulelinux, då? No er det slik at nokre .po-filer vert henta frå «stable» og nokre frå «trunk», avhengig av kor «neste versjon» av dei aktuelle programma vert utvikla.
Det fungerer etter mi meining ikkje so bra, sidan
1 Nokre prosjekt vekslar fram og tilbake mellom dei to (som Amarok), og det gjer det tungvint å halda skriptet som prøver å handtera dette oppdatert. 2 Nokre program vert *simultant* utvikla i ei «stable» og ei «trunk»- utgåva, noko som er umulig å handtera med den gjeldande situasjonen.
Mitt forslag er at me både har «stable» og «trunk» i Skulelinux-SVN, i tillegg den spesielle Debian-versjonen (viss denne fungerer). Når omsettinga av KDE 4 vert sett i gang, bør me i tillegg få ei mappa for dette.
Altso bruk «svn copy» (for å behalda revisjonshistorien, og ikkje bruk for mykje plass) (i Skulelinux-SVN) til å kopiera kde til
kde3-stable og kde3-trunk
Send so inn desse filene til respektive mapper i KDE-SVN (hugs å bruka «svn add» for nye filer), la det gå ein dag eller so, slik at Scripty får oppdatert dei. Kopier so dei oppdaterte filene over til Skulelinux-SVN igjen. Hugs igjen «svn add» for nye filer. No vil kde3-stable og kde3-trunk sjå veldig forskjellig ut.
Om ein månad eller to, når me er klar for KDE 4, kan du oppretta ei «kde4»-mappe. Det kjem sikkert meir informasjon frå KDE om korleis dette best bør gjerast frå KDE si sida. Då får me for eksempel fire mapper:
kde3-stable kde3-trunk kde3.5.5 (for DebianEdu) kde4
Elles er nokre ting å tenka på for skriptet som skal synkronisera SVN i Skulelinux med KDE her:
1 Viss filer vert fjerna frå KDE bør dei automatisk fjernast frå Skulelinux (og omvendt). 2 Andre filer enn omsettingsfiler (i «data») bør òg handterast. Det vert dei so vidt eg har sett ikkje no. 3 Me bør til ei kvar tid ha oppdaterte omsettingsfiler hos både Skulelinux (ingen vits i å arbeida med tekstar som er utdaterte, og ikkje få med oss nye tekstar) og KDE (slik at omsettingane faktisk vert brukte). Dette bør helst skje kvar dag, og iallfall éin gong i veka, synest eg. Lag eit skript som brukar «msgmerge -U» med oppdaterte malfiler i staden for å avhenga av Scripty. Alt dette bør kunna automatisert fullstendig.
Karl Ove Hufthammer:
Send so inn desse filene til respektive mapper i KDE-SVN (hugs å bruka «svn add» for nye filer), la det gå ein dag eller so, slik at Scripty får oppdatert dei. Kopier so dei oppdaterte filene over til Skulelinux-SVN igjen. Hugs igjen «svn add» for nye filer.
Det ser ut til at Scripty berre gjer endringar i .po-filene når tilhørande .pot-filer vert oppdaterte. Dette er altso ikkje ei farbar løysing, slik eg først tenkte. (Spesielt sidan .po-filene våre ikkje har blitt synkronisert med KDE på lenge, og derfor trulig har «mista» nokre av endringane frå Scripty.)
Det ein bør gjera, er derfor heller å kjøra «msgmerge -U» på .po-filene våre, saman med dei *oppdaterte* .pot-filene, (kvar gong) før ein legg dei inn i KDE-SVN. Dette bør sjølvsagt automatiserast.
Tysdag 24. juli 2007 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Det ein bør gjera, er derfor heller å kjøra «msgmerge -U» på .po-filene våre, saman med dei *oppdaterte* .pot-filene, (kvar gong) før ein legg dei inn i KDE-SVN. Dette bør sjølvsagt automatiserast.
Eg har no gjort dette:
– Bytt struktur i Skulelinux til to mapper: «kde3-stable» og «kde3-trunk». – Lagt inn nye og oppdaterte malar, og fjerna utdaterte. – Oppdatert alle omsettingsfilene (.po), både for nynorsk og bokmål og «trunk» og «stable».
Det er forferdelig mange endringar, både i nye, flytta og sletta filer og mapper, so det kan ta litt tid neste gong de tar «svn up».
Elles er det berre å begynna å omsetta, hovudsaklig i «kde3-stable».
Eg har ikkje skrivetilgang til KDE sin SVN, so innmelding av omsettingsfilene får Alexander Nicolaysen Sørnes eller Gaute Hvoslef Kvalnes ta seg av. Hugs å sletta alle filer i KDE som ikkje finst i Skulelinux. Eg trur det var eindel utgamle, ubrukte filer.
Onsdag 25. juli 2007 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Eg har no gjort dette:
– Bytt struktur i Skulelinux til to mapper: «kde3-stable» og «kde3-trunk». – Lagt inn nye og oppdaterte malar, og fjerna utdaterte. – Oppdatert alle omsettingsfilene (.po), både for nynorsk og bokmål og «trunk» og «stable».
Eg har no sendt inn alle dei oppdaterte omsettingane til KDE, slik at dei vert med i neste versjon av KDE 3 (og lause program). Eg vil gjera dette rimelig hyppig.
Tirsdag 07 august 2007 20:14, skrev Karl Ove Hufthammer:
Eg har no sendt inn alle dei oppdaterte omsettingane til KDE, slik at dei vert med i neste versjon av KDE 3 (og lause program). Eg vil gjera dette rimelig hyppig.
Flotte saker!
Beste hilsener
Knut Yrvin
Torsdag 19. juli 2007, skrev Karl Ove Hufthammer:
(Men KDE føretrekker at det berre er éin person ansvarlig for dette.)
Såvidt jeg vet er ikke dette helt korrekt. Det er heller slik at det har vært praktisk at en person tar seg av dette for å hindre klæsj. Men det hindrer ikke at flere personer har konto.
Det er stadig situasjoner der folk er opptatt med andre ting. Det kan være andre frivillige aktiviteter, ferie eller at man er syk. Da er det viktig at andre kan trå til og gjøre inn- og utsjekking.
Så min anbefaling er at flere skaffer seg KDE-konto. KDE ser også dette som positivt. Sentrale utviklere har fortalt meg at de vet det er en del missforståelser rundt dette, og ønsker å singnalisere at det er greit å få konto :)
Beste hilsener
Knut Yrvin
Knut Yrvin:
Torsdag 19. juli 2007, skrev Karl Ove Hufthammer:
(Men KDE føretrekker at det berre er éin person ansvarlig for dette.)
Såvidt jeg vet er ikke dette helt korrekt. Det er heller slik at det har vært praktisk at en person tar seg av dette for å hindre klæsj. Men det hindrer ikke at flere personer har konto.
Så min anbefaling er at flere skaffer seg KDE-konto. KDE ser også dette som positivt. Sentrale utviklere har fortalt meg at de vet det er en del missforståelser rundt dette, og ønsker å singnalisere at det er greit å få konto :)
Det hørest bra ut. Før var dei ganske klare på at dei i utgangspunktet berre ønskte éin person med konto for kvart omsettingslag.
Eg kjem nok til å søkja om konto snart. Men eg kan venta til Alexander Nicolaysen Sørnes har komme igang først, og sett korleis ting fungerer.