-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Petter Reinholdtsen skreiv, den 29. juni 2009 08:57:
[Rubén Romero y Cordero]
FYI
Oversettere som er interessert i å diskutere måter å løse Launchpad Translations (tidligere Rosetta) og Upstream problematikken.
Denne kunne vel gjerne vært sluppet igjennom tidligere, slik at jeg i hvert fall kunne vurdert å delta. :/
Betyr dette at det trengs flere til å godkjenne eposter fra ikke-abonnenter for i18n-no@? Ruben kunne med fordel ha brukt en adresse som abonnerer, for å unngå forsinkelsen, men det er en annen skål.
Fleire som er med og sjekkar er sikkert ein god ide. Sidan du spør tar eg sjansen på at du har lyst. Sender deg info separat; reknar med at du kjenner til listadmin.
- -- Åsmund Skjæveland