On Tue, 19 Mar 2002, Axel Bojer wrote:
Jeg lurer på noen ord, er det noen som kan si:
1:Forskjellen mellom text encoding og charset?
Jeg mener å huske at begge er oversatt med tegnsett. Er noen uenig?
2: Er foot line det samme som footer/footnote (fotnote) ?
Aner ikke. Har ikke sett begrepet brukt i GUI-et før. Hvor forekommer det?
3: Contekst menue ? (Kontekstmeny?)
Ja. Litt vel tungt for grunnskoleelever, dog...
4: Drop down toolbar? Nedfellbar verktøylinje?
Rullegardin-verktøylinje? Nei, ærlig talt vet jeg ikke hva det er snakk om. Har du sett hva det dreier seg om?