Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote in news:200403181453.02339.axelb@skolelinux.no:
Jeg vet du har ment dette før. Og jeg mener ennå at Vinje sin løsning er like god, nemlig «opphøyde kommattegn eller apostrofer »
Eg veit ikkje kva du meiner med dette. Gje meg ISO 10646-referansar.
Dessuten er det slett ikke klart for meg hvordan en, på et linux-tastatur skal takle dine opphøyde 6- og 9-tall,
Det er i so fall eit teknisk problem, som desse teikna delar med rundt 100 000 andre teikn.
såvidt jeg ser gir kodene dine bare mening for en windows-bruker, eller?
På *ingen som helst* måte. Dette har ingenting med Windows å gjera.
Apostrofer derimot er både en del av standardreglene fra norsk språkråd,
Hæ? Norsk språkråd brukar so vidt eg kan sjå i publikasjonane sine dei teikna eg anbefaler i retningslinjene.
Viss dei har brukt programmeringsapostrofar nokon plass, må det vera ein typograf som har sovna på jobben.