Takk! torsdag 8. august 2002, 16:01, skrev du :
o.html: overhead sheet = tranparent
Arne
----- Original Message ----- From: "Tonje Ostby" tonje.ostby@chello.no To: i18n-no@lister.ping.uio.no Sent: Thursday, August 08, 2002 3:17 PM Subject: [i18n-no] overhead
Hei! Her er en setning fra OOo: Select this option to print a presentation using overheads. Her henviser overheads tydeligvis til sånne gjennomsiktige folieark som brukes til presentasjoner på overheadprosjektor (fy for et ord!) Hva heter disse på norsk? overheadfolie bør være utelukket. Hva med lysark? Eller er det noen som har et annet forslag? Tonje
:-)
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no