torsdag 2. februar 2006, 23:01, skrev "Alexander N. Sørnes":
Hei!
I begynnelsen av desember fikk jeg noen til å legge inn en oversetting av KTorrent («extragear-network») på Skolelinx' SVN-tjener, men den er fortsatt ikke lagt inn hos KDE. Skal vi selv melde oversettinger inn hos KDE, eller gjøres det sentralt?
Hilsen
Alexander N. Sørnes
Dette arbeidet er det Gaute som gjør, og det skjer jevnlig ettersom nye versjoner av KDE kommer. Men mulig KTorrent følger sin egen utgivelsessyklus?
Mvh Axel