Fredag 30. juli 2004 00:51 skreiv Herman Robak:
On Fri, 2004-07-30 at 00:37, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
I eit anfall av inspirasjon skreiv eg eit avsnitt om snarvegstastar til retningslinjene våre. Kommentarar er velkomne.
Dette koster betydelig arbeid, og er beheftet med feil. Burde ikke snarveistastene bli generert automatisk, slik at kollisjonene kunne bli eliminert en gang for alle?
Jau, dersom ein var sikra at dei vanlegaste tastane var konsekvente, ville det vore ei god løysing. Ei liste med standardval for «Fil», «Opna», «Lagra», osv., og så automatikk på resten. Ein er kanskje redd for at det vil verta tregt, iallfall for ein del dynamiske skjermbilete som ikkje kan genererast på førehand?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes