Kolbjørn Stuestøl:
I OOo Writer og i MSWord heiter forresten funksjonen "Hva er dette?" ;)
Det heiter han i heile KDE òg. Veldig nyttig funksjon, for øvrig. Å bruka han frå «Hjelp»-menyen er håplaust, då du aldri veit kva delar av for eksempel eit dialogvindauge som har slik hjelp. I staden for kan du høgreklikk på knappar, felt og tekst, og då dukkar det opp ein «Kva er dette?»-meny om elementet har slik hjelp.