On Monday 24 November 2003 22:38, dag wrote:
Siden jeg ikke er kjent med hverken cvs på kommandolinje eller kbabbel er det nok lurt at noen gjør en kvalitetssjekk på det jeg har gjort. Er
BTW : Hvis du ikke blir komfortabel med kommandolinje og cvs finnes det en MEGET bra cvs klient her -> www.smartcvs.com Den er så bra at jeg benytter den hjemme og på jobb. En gratis versjon samt en professional med noen utvidet funksjoner.
</knut erik>