[Axel Bojer]
Er det slik at dere andre ser på en slik nettlagring av comittmeldingene som nyttig?
Jeg ser på offentliggjøring og lagring av commit-meldingene og andre lister som nyttig. Det gir større tilgjengelig på oversikt over endringer, og derigjennom større mulighet for etterprøving og en bivirkning av markedsføring (folk som er litt interessert kan se på aktivitetsnivået uten å melde seg på listen først).
Arbeidet med å oversette fri programvare foregår i full offentlighet, og en konsekvens av dette er at alle endringene publiseres. Slik synes jeg det bør være.
Vennlig hilsen,