søn, 2002-06-09 kl. 17:55 skrev Herman Robak:
On 8 Jun 2002, Petter Reinholdtsen wrote:
[KLIPP]
Ellers begynner det kanskje å bli på tide å få oversatt ikke-KDE programmer i tillegg.
Tiltredes! Har Gnome-oversetterne blant oss brukbar oversikt? Jeg må tilstå at jeg ikke har det helt store overblikket over Gnome-treet i vår CVS...
Hva er det som er der av GNOME programmer? Bokmålsiden er rimelig oppdatert, men Roy-Magne har ikke hatt tid til å holde nynorsk gående for GNOME 2.0.0.
Sjekk status på http://developer.gnome.org/projects/gtp/status
Mvh Kjartan