On Tuesday 30. June 2009 19.14.36 Karl Ove Hufthammer wrote:
Greitt nok, men kva med eit eller anna med «sentral» i seg? Filsentral elns.?
Sentralbord?
Eg likar ikkje so godt «bolk». Går det an å rett og slett kalla det «del»? «Downloaded chuks» vert for eksempel til «Nedlasta delar».
Eg likar bolk, eg. Men del er bra, så lenge ein unngår samanblanding av ein delar og to delar.
Erik