On Mon, Dec 20, 2004 at 07:13:48PM +0100, Håvard Korsvoll wrote:
Petter Reinholdtsen wrote:
Det er ikke mange som har meldt inn sitt alioth-brukernavn. Hvis dere
er interessert i å bidra, så hadde det vært fint om en klarte å gjøre dette snart. :)
Du kan leggje inn meg. Eg har korsvoll-guest som brukarnamn.
Du kan godt legge inn meg også - "hansfn-guest". (Jeg får bredbånd i januar og kommer da til å være mer aktiv innenfor skolelinux.)
Hans