On Thu, Dec 20, 2001 at 02:19:58AM +0000, Andreas Landmark wrote:
Da er jeg mer tilhenger av å slenge mer arbeid på veilederne, det er ikke så mange commits det er snakk om på oversettingsarbeid...
Eg er einig med Andreas her, det viktigaste er at vi får inn omsetjingane, ikkje at alt arbeidet går på autopilot.
Set opp eit alias som omsetjinga blir posta til, dette går til alle veilederane som har sagt seg villig til å vere cvs-vakt.
Ein av oss har alltids høve til å sjekke dei inn, kanskje i same slengen gi eit råd til omsetjinga.