Friday 30. July 2004 17:49, wrote Gaute Hvoslef Kvalnes:
Fredag 30. juli 2004 17:24 skreiv Eskild Hustvedt:
Hadde vært greit å vite hva jeg burde begynne å oversette. Spesifike filer burde være best. Har sjekka head-kde kdelibs/kdebase men har ikke funnet så mye.
Eit heitt tips er kmail.po og dei andre filene i head-kde-i18n/nb/messages/kdepim. Fristen for KDE 3.3 er 4. august, så all hjelp med å få ferdig så mykje som mogleg er velkomen.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Uff, jeg føler at jeg har slurvet litt, men som en kde-3.3beta2-bruker, og villig kde-oversetter skal jeg selvfølgelig sette i gang med å hjelpe til. Oppdaterer via cvs i dette øyeblikk :)