On Sat, 24 Nov 2001, Petter Reinholdtsen wrote:
Jeg la merke til at meldingen som vises under innlogging til KDE fortalte 'gjenoppretter sesjoner', mens det vel skal være gjenoppretter økter'. Noen burde finne aktuell fil og oppdatere oversettelsen.
Pussig... Det er 14 forekomster av «sesjoner» under kde-i18n/no/messages/, men ingen «gjenoppretter sesjoner». Ikke noe i nærheten engang.
Under kde-i18n/no_NY/messages/ forekommer ikke «sesjon» (eller ord som inneholder «sesjon») i det hele tatt.