On Thu, 2007-11-01 at 21:17 +0100, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Mac brukar òg «papirkurv», så dette er ei av dei mest utbreidde termane me har. Eg ser ingen gode grunnar til å finna på noko anna.
eg føretrekk "papirkorg" framfor alternativ som "søppelkasse" og liknande, rett og slett fordi eg synest dei høyrest så uhygienske ut. å plukke eit dokument ut av papirkorga er OK, men å måtte rote gjennom søppel -- ÆSJ!