man, 04,.04.2005 kl. 12.45 +0100, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Sundag 3. april 2005 19:58 skreiv Terance Edward Sola:
Driver og oversetter installeren til Ubuntu og kom over et nytt uttrykk. Multiseat setup er når maskinen er satt opp for og ha mange brukere samtidig. (Med hver sin skjerm, mus og tastatur)
Kunne godt tenkt meg og fått dette og på fellesordlisten. Det eneste ordet jeg kan komme på egentlig er flerbruksoppsett.
«Fleirbrukaroppsett» i så fall, men sjølv det er vel litt misvisande. for dette er vel noko anna enn det me tradisjonelt tenkjer på som eit fleirbrukarsystem? Så vidt eg skjønar, er det snakk om fleire sett skjerm/tastatur/mus på same maskin, på same tid.
Eg kjem ikkje på noko like kort og fengande som det engelske uttrykket, men kanskje «Oppsett for fleire arbeidsplassar» kan duga?
Ubuntu brukar vel Debian Installer, stemmer ikkje det? (Det meste såg iallfall velkjend ut sist eg installerte Ubuntu.) Du har vel kontakta dei som er ansvarlege for Debian Installer-omsetjinga, slik at me unngår dobbeltarbeid?
Pr. nå er Ubuntu installeren 100% oversatt så jeg gjør nok ikke det nå. Hvilken metode ville blitt brukt for og unngå dobbeltarbeid? En diff +merge på .po filene?