Måndag 4. februar 2008 skreiv Lars Risan:
Så på et vis er det nok best at jeg holder kjeft. Og så lenge Ubuntu-norge lar Skolellinux ta seg av KDE, så er ikke Rosetta noe problem for KDE.
Det er framleis nok av Rosetta-omsettingar av KDE-program, og desse vil halda fram med å overstyra våre offisielle omsettingar.
Er ein interessert i KDE (eller Linux generelt) på norsk, bør ein med andre ord halda seg langt vekke frå *buntu både no og i framtida.