On Thu, 2008-07-10 at 14:35 +0200, Axel Bojer wrote:
Jeg har nå lagt inn følgende:
duplicatekopier, klon
det ville ikkje skade med ein -v for å markere ordklasse.
som verb kan "mangfaldiggjere" vere eit alternativ -- greit å skilje mellom ^C Copy og Duplicate (som kanskje er vanlegast i objekt-baserte teikneprogram?). eigentleg synest eg vi godt kan bruke "duplisere"...
for substantivet "duplicate" er det endå meir opplagt at "duplikat" er det beste ordet, etter mi meining.
loopbackfilmontering
her bør det engelske ordet endrast til "loopback mount".