Har noen erfaring med denne? Fikk et forslag om «redundant
strømforsyning». Ikke så veldig elegant dog. Eller skal jeg bare la
forkortelsen være i fred?
Ja, forkortingar skal vanligvis ikkje omsettast.
--
Karl Ove Hufthammer
E-mail: karl@huftis.org
Jabber: huftis@jabber.org