Måndag 20. januar 2003 18:33 skreiv Herman Robak:
La meg utdype nærmere: i18n.skolelinux.no er satt opp til å se på listen Accept-Language som blir sendt fra nettleseren.
Mange gjør aldri noe med innstillingene i nettleseren, og da står det som regel "en" i Accept-Language; engelsk.
Norsk MSIE ber vel om «no» før «en»?
Dette er ikke hva de fleste besøkende vil ha! (foreløpig) Serveren kjenner ikke igjen "no", heller. Hvis man ikke oppgir "nn" eller "nb" som foretrukne språk, får man engelsk.
Eg har funne ein måte å fiksa dette på, trur eg. Det verkar iallfall lokalt på min Apache, så eg føreslår det for drift@skolelinux.no.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes